Monday at school

Då var det måndag och engelskalektion. Vi håller på med ett arbete om Alfred Russel Wallace, jätteintressant, inte! Men rätt slappt ändå. Vi har typ hittat all information nu, så alla kollar på annat, utom Tina som fortfarande letar.

Just nu är jag sjukt hungrig. Jag längtar som as till maten, för det är pyttipanna idag, och det är gott.

Ojdå, nu kommer min lärare, så jag ska nog gå nu!
Vi höres,
E

Postat av: maria

svar: ja, eller hur! jag tyckte det var jättelöjligt. och om de nu har den regeln (av nån underlig anledning) då tycker man väl att den borde gälla, liksom att man måste fylla i sitt personnummer när man skapar ett konto. men det behöver man inte, så då känns ju regeln överflödig!



btw, du kommenterade anonymt i ett utav mina inlägg men jag såg att det var du ändå! ;)



tycker du var duktig med att fixa designen helt själv (nästan!), headern blev asfin! :)

2009-02-02 @ 12:43:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Men Emme då, blogga på lektioner så. :P Fyfy. :P

2009-02-02 @ 18:03:35
Postat av: mar

haha, ja du lyckades att gömma bloggen för läraren... Vissa lyckades mindre bra! :P

2009-02-02 @ 18:24:15
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback