Movie Night



Även denna film blev det, Crazy/Beautiful. Den här filmen var bättre än den förra jag såg idag. Jag helt och hållet, älskar den! SE DEN!
When it's real. When it's right. Don't let anything stand in your way.

Just nu trögar bloggen. Jag vet inte ens om det går att publicera detta inlägg. Det återstår och se. Jaja, iaf, alldeles strax ska jag se en dokumentär på 3:an om tonåringar som vill plastikkirurgera sig själva. Det är ju hel knäppt! Själv har jag väldigt många komplex, och är inte direkt nöjd över min kropp, men jag skulle inte vilja plastikkirurgera mig för det. Varför vill man göra det egentligen? Jo, jag är nästan säker på att det har med media att göra. Det är illa hur mycket de påverkar våra liv. Även om vi vet att bilderna är retuscherade, så tänker vi ändå att de är snygga. Och det är sanslöst! Det verkar som att medias mål är att få alla att må dåligt över sina kroppar och det är ju ta mig fan inte klokt! Jag (och jag är inte ensam) jämför mig hela tiden med alla übersnygga retuscherade folk på alla affischer. Så det är ju egentligen inte konstigt att vi har komplex. Herregud, vad är det med världen egentligen?

Postat av: maria

bloggen segar som sjutton här också. har gjort det hela kvällen! :S



jag tycker inte du ska ha komplex, du är superfin! och jag önskar verkligen att jag såg ut som dej, och det vet du! :) <3

2009-02-16 @ 22:23:04
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Den är helt underbar och Jay som spelar Carlos är eyecandy ;)

2009-02-17 @ 00:03:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Tette

Jag håller med dig! Den filmen är underbar! :)

2009-02-17 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback