Don't make a sound



Då var klockan lite mer än halv fyra, och om lite mer än en timme ska jag till Tette. Det blir nice det. Vi har mycket att snacka om innan de andra kommer ;) hehe...

Idag vaknade jag typ kl 10. Då tittade jag på tv. Sedan gick jag upp och duschade, sedan blev det dator, och det har dessutom blivit en hel del fysikplugg. Iofs har jag ganska mycket kvar, men nu känns det inte lika illa iaf. Jag har även putsat mina ridskor eftersom jag ska tävla imorgon. Imorgon blir det inte lika tidigt som vanligt. Tävlingen är uppdelad i ponny och häst, och eftersom jag hoppar häst, får vänta tills alla ponnys har hoppat. Det kommer ta tid med tanke på att det är typ 100 ponnystarter och att banan ska höjas efter varje klass och det är typ 7 ponnyklasser. Men det blir nog bra för då slipper jag ju gå upp tidigt iaf. :)

Men nu ska jag ta och försöka plugga lite mer,
E

Postat av: Tette

Haha, ja vi har en hel del att snacka om innan. ;P



det blir trevligt ikväll. :D

2009-02-28 @ 17:02:24
Postat av: mar

Gött och vakna vid 10! =D

2009-03-01 @ 11:30:41
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback