Things I'll Never Say


Bild tagen i L Estartit id Spanien år för ett antal år sen.

Där ser ni, min vecka har varit fullproppad. Jag har inte ens hunnit blogga, så här kommer en liten sammanfattning av veckan.

Måndag:
Först var det skolan, sedan åkte jag och tittade på den där sköthästen, Robban. Jättefin var han, men jag var inte säker på om jag skulle sköta honom eller ej.

Tisdag:
Efter skolan gick jag ut på stan med syster. Jag köpte 5 par nya strumpor och ett par nya tights. Direkt efter "shoppingen" var det körkortsteori och efter den var det ridning. Sedan hann jag inte göra mer.

Onsdag:
Skola då som vanligt. Sista lektionen var vi på en föreläsning på Innovatum Science Center. Föreläsningen var väldigt bra. Den handlade om typ bilder som styr våra liv. Iofs drog han över på tiden, så vi slutade inte förrän kl 16.05. Det blev rätt stressigt med tanke på att min körlektion skulle börja en halvtimme senare. Så det var bara att cykla hem i ilfart, packa lite, och dra till körskolan. Som tur var han jag i tid. Min körlärare är jättebra, och både syster och bror har haft honom. Så jag är sjukt nöjd! Direkt efter körlektionen träffade jag Sara och Annie, för att fira Saras 18:årsdag genom att gå ut och äta som vi alltid brukar göra. Det blev asgod kinamat, massa skratt, och seriösa snack. Måste göras om!
Sedan rann klockan iväg, så jag hann inte göra något annat innan jag gick och la mig.

Torsdag:

Efter skolan var det meningen att jag skulle åka och sköta Robban, men eftersom jag redan hade bestämt att jag inte skulle ta hand om honom, så åkte jag inte dit. Jag är nöjd över mitt val, eftersom jag har annat att göra ;) Jag trodde att gårdagen skulle bli lugn, sitta vid TV:n och mysa, men så blev det inte. För syster ringde och mådde åt kvistan, så jag fick åka dit och hjälpa henne. Jag hoppas att hon mår bättre nu! <3 Även här rann klockan iväg, så jag gick och la mig direkt när jag kom hem.

Fredag (idag):
Denna dagen har känts som en lördag, så det var lite knepigt att vara i skolan. Fredag den 13.e är det även idag. iofs har det inte hänt så mycket. Det enda som har hänt som är dåligt, är att jag snubblade ner för trappan och höll på att ramla, när jag och Tette gick från sista lektionen. Men det gick bara bra, jag slog mig ingenting. Istället blev det asgarv ända ner till skåpen, och även en bit på vägen hem.

När jag kom hem packade jag lite, sedan ringde bror och sa att han snart skulle komma och hämta mig. Så jag hann inte göra så mycketa annat innan jag åkte hit, till Hjärtum. Brpr och jag har snackat som fan. Vi träffades på julafton sist, så det var ett tag sen. Just nu väntar vi på att brors kompis ska komma. Han ska köpa pizza, och det ska bli sjukt gött, för jag är hungrig.

Annars ska jag väl inte göra så mycket tror jag. Titta på film och sånt mys.

Helgens planer:
Lördag
Pappa och Anne kommer hit imorgon. Om de kommer då det är ljust, kanske far och jag övningskör. Ifs ska vi ska träna stadstrafik, backning och start i backe. Bror och jag ska träna tillsammans. Han ska hjälpa mig med mina problemområden så det ska bli nice. Annars har jag inte så mycket planerat, mer än att det antagligen kommer bli en hel del plugg. Speciellt körkortsteori, då jag tycker att jag har en hel den att träna på. Bror har varit snäll nog att ladda ner ett program med teori på datorn, så det ska jag göra sedan. Så kanske jag lär mig något. Jag kommer även spela gitarr, och mitt mål är jag ska jag göra klart One Tree hill-låten. Den har hängt över mig länge nu, så jag ska se till att få den klar. Om jag inte gör klart den idag, så blir det åtmindstonne någon gång den följande veckan.

Men annars blir det väl vila och sånt härligt.

Söndag:
Om vi inte övningskör på lördag, så gör vi det idag. Jag kommer säkert att träna, och även plugga lite. Annars har jag inte planerat något annat, och det är skönt.

En annan sak som är skön, är att nu har jag sportlov. Det är väldigt passande eftersom jag är väldigt trött.

Men men, nu ska jag ta och göra något annat.
E

Postat av: Tette

Haha, tur att det gick bra när du ramlade men det var jävligt roligt. Fan att vi inte filmade för du liksom snurrade. :P



Låter som en ganska skön helg tycker jag och nu ska vi inte behöva stressa på en hel vecka. GÖTT! :D

2009-02-13 @ 18:09:46
Postat av: maria

jädrar vilken vecka hörru! ;)

och sötig bild på oss från spanien, 2004 var det!



jag fastnade med väskan på 24'an idag när den var knökfull när jag skulle gå av, det var pinsamt. säkert bara för att det är fredag den 13'e! ;)

2009-02-13 @ 19:33:42
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Oj det var mycket som har hänt!!! En del saker planernade låter det som också! :D

2009-02-14 @ 12:32:37
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback