Behind every great love is a great story

Igår glömde jag visst att blogga, ops.. Iofs gjorde jag inget speciellt typ. Jag typ dega på förmiddagen, och sedan åkte jag på körlektion. Sjukt kul var det! Vi tränade parkering och backning. Det är la inte det roligaste men kan göra, men det tycker jag väl bara för att jag inte är något vidare på det. Som tur är ska pappa och jag träna på det i helgen.

På tal om pappa, så har jag varit ensam inatt. Han åkte till farmor igår efter jobbet, och sedan sov han hos Anne. Men ikväll kommer han hem iaf.

Iaf, jag tittade på en film igår kväll, Take The Lead. Den var bra, fast slutet kom lite plösligt. Jag fattade liksom inte att den tog slut. Men allt som allt var den bra. Igår morse tittade jag föresten på mina favoritscener i The Notebook. Paul Johansson (Dan Scott i One Tree Hill) är ju med. Det visste jag inte så det var lite fränt.

Men men... Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Jag käkade lite kladdkaka som jag gjorde igår kväll samtidigt som jag tittade på ett utav mina favoritavsnitt av Laguna Beach, Get over him. Annars har jag inte gjort så mycket.

Dagens planer är inte många. Jag kanske städar lite om jag hittar något som behövs göras rent, vattna blommorna ska jag också göra, och sedan träna. Lite plugg blir det säkerligen också. Annars vet jag inte. Men det är rätt skönt faktiskt. Det är ju lov liksom!
E

Postat av: Tette

Håller med man ska inte göra så mycket på lovet. Det är gött att ta det lugnt. :)

2009-02-19 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback