Why not take a crazy chance?

Torsdagar är bra dagar. Det innebär att det snart är helg, och det gillar vi. Fast sen finns det såklart massa negativa saker med torsdagar också, men dem struntar vi i, för idag ska vi vara positiva!


Jag kom på att jag inte har skrivit om ridningen i tisdags. Jag hade Wakito och vi hade förberedande hoppning istället för dressyr. Vi har ändrat om lite så att det ska stämma med teorilektionen vi ska ha snart. Min ridlärare var sjuk så vi hade en vikarie. Jag brukar gilla hennes lektioner, men denna gång var den väldigt tråkigt. Dessutom var Wakito väldigt hispig också, och det gjorde inte saken bättre. Men allt som allt gick det bra, han går så himla fint när han väl lyssnar på en, och jag skulle verkligen vilja ha honom! Här ovan är en liten film på oss.

Igår hade jag ännu en körlektion och det var trevligt som vanligt. Vi tränade på parkering, fickparkering och lite stadstrafik. Nästa vecka blir det mindre landväg, nice!

Idag har det inte hänt så mycket förutom skolan. Snart ska jag plugga lite mer, sedan blir det tv, och sist sova.
Imorgon slutar jag kl 9.30, för jag ska till tandläkaren kl 10. Sedan känns det onödigt att gå på samhällen, eftersom det ändå bara kommer bli typ 10-15 minuter. Sedan har vi valfri fysik, och jag antar att jag stannar hemma och plugga inför provet vi ska ha på måndag istället. Så imorgon blir en lugn dag. Det gillar vi!

Nej, nu ska jag ta och plugga lite,
E

Postat av: maria

svar: tackartackar! ;)

då kan jag komma hem till dej och hälsa på imorn, om jag får? :)

2009-02-26 @ 19:11:33
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Ja, det blir en lugn dag för dig imorgon. :D Gött!

2009-02-26 @ 20:03:32
Postat av: maria

svar: ah men det är lugnt, jag ska förmodligen färga håret på emmsan idag ändå! :)

2009-02-27 @ 15:16:24
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Svar: För då tänker man och sen mår man bara sämre för då tänker man på det och sånt.

2009-02-27 @ 16:24:32
Postat av: mar

Kul med "barkering" Haha =P

2009-02-27 @ 16:30:28
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Svar: nepp, ingen inlämning. :D



Japp, fy fan för att tänka.

2009-02-27 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback