UTMANAD!

Utmaning

Regler för utmaningen: *Gå in i mappen “mina bilder”
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden

*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.



Haha, en tårta. Jahapp, vad ska man säga om det då. Jo, för typ 10 år sedan, så gillade inte jag tårtor. Jag tyckte varken om grädden eller vaniljkrämen. Det var bara usch.. men sen ändrades något. Jag började gilla tårtor, och det är jag glad över. Min favorittårta är mammas marrängtårta. Jag vet inte riktigt vad den heter, men den är sjukt god. :)

Jag utmanar: Syster, och de andra som vill ;)      

Postat av: maria

tror jag skippar den utmaningen, jag har inte 6 mappar i mina bilder! :p

2009-02-07 @ 22:36:15
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback