It all comes down to who's by your side

Jag gillar verkligen inte måndagar. Fast idag fick vi sluta efter latinen eftersom våran tyskalärare var sjuk. Så det vart nice. Och direkt efter skolan gick syster och jag till stan och köpte present till mamma. Hon fyller år nu på torsdag så vi tyckte att det var dags. När jag kom hem läste jag klart min tyskabok. 43 sidor läste jag, på 3 timmar. Herregud, det tar lång tid alltså, men nu är jag iaf klar, finally. Så istället för att läsa tyska är jag nu sugen på att läsa I taket lyser stjärnorna, eftersom min bror var med och spelade in den filmen. Eller spelade in och spelade in, han fick regisera lite smått, och dessutom är han statist, då han ska försöka ragga på en tjej. Så iaf, jag tänkte att det kanske vore smart att läsa boken innan jag ser filmen. Den engelska boken A walk to remember tänkte jag också börja läsa snart. Jag vet inte riktigt om det blir ikväll, eftersom det är stor chans att jag fastnar för den andra boken. Det återstår att se.

Imorgon blir det förhoppningvis skridskor med Tina efter skolan. Annars blir det väl någon annan dag :)

Nu ska jag gå och läsa bok!
E


I taket lyser stjärnorna                                 A walk to remember
                                                    

Postat av: Emma

A walk to remember är fantastiskt bra! Har läst den säkerligen 20 gånger och tröttnar aldrig. :)

2009-01-19 @ 20:41:00
URL: http://nilima.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg:)

2009-01-19 @ 22:46:44
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: mar

Blir det engelska boken till skolan eller???

2009-01-20 @ 15:49:53
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Du ska läsa mycket du tjejen. :D

2009-01-20 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback