So Much To Say In So Little Time

Idag är det bråttom. Därför hinner jag inte skriva så mycket. Jag har nämligen haft fullt upp hela dagen. Först skola, sedan efterarbete i skolan, sedan hem och plugga, sedan körkortsteorilektion och sedan hem och plugga igen. Alldeles strax ska jag till ridningen så det är lite stressigt. Dessutom behöver jag plugga mer på latinen, så det ska jag nog göra nu.

Tänkte bara nämna att jag vill ha Wakito. Men det kommer jag säkert inte få, och då blir jag inte glad... men vi får se.
Nu ska jag plugga,
E

Postat av: Tette

oj, jävlar du. :P



Japp, jag håller tummarna! :D

2009-01-27 @ 19:05:35
Postat av: mar

Gud så stressigt!

2009-01-27 @ 20:15:53
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback