Telefonförsäljare?

Tjena!
Vad håller jag på med nu tror ni? Det kan man fråga sig. Jag håller på att skriva mitt cv. Ojoj, en fredagskväll? Jajemensan.. jag har funderat på att extrajobba som telefonförsäljare här i stan under en viss tid, och idag fick jag ett ryck och har bestämt mig för att ansöka. Men, nu har jag inte tid åt er längre. Jag ska och skriva klart mitt cv, så jag tänkte gå igen. Jag tänkte bara meddela vad jag pysslar med.
Jag ska håller er uppdaterade över hur det går. :)

Bye

Btw.. Ja, jag har varit en massagemodell. x) Detta kan jag bevisa genom den här länken. ;)

Postat av: Tette

Ojoj, ja det lät lite spännande med telefonförsäljare. :D



Haha, bra att vi fick se bevis på att du har varit massagemodell. :P

2009-01-09 @ 21:59:48
Postat av: mar

Vad kul om du får det jobbet! :D

2009-01-10 @ 14:23:49
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Svar: Aja, men nu har du läst den i alla fall.

2009-01-10 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback