Thank God!

Idag mår Ebba betydligt bättre vilket känns jätteskönt. Hon är inte helt som hon brukar vara, fortfarande trött och så, men hon är mycker bättre. Yay! Synd bara att hennes mage inte klarar av att äta torrfodret än (som hon älskar). Istället måste hon äta det där riset, och det är hon inte direkt förtjust i, men så är det.

Idag har jag kollat på massa avsnitt av Beauty and the Geek. Det gjorde jag igår också. Haha, det är sjukt vad ynkliga killarna kan vara ibland x) Men iaf, jag har även pluggat. Igår gjorde jag matten, jag gjorde några tal i fysiken, och jag läste lite i tyskaboken. Idag har jag läst lite till i tyskaboken, men har en hel del kvar. Usch, det tar svinlång tid att läsaaa, jag blir galen! Men men, jag ska försöka läsa något kapitel till idag iaf, så får vi ta resten under veckan.

Nu ska jag gosa med Mollie lite.
Puss

Postat av: maria

vad bra att ebbabebis mår bättre idag, har varit lite orolig för henne!

btw, har inte hunnit kolla efter OTH-avsnittet än för mitt internet pajade förut så jag kunde inte komma in (uppenberligen). ska försöka kolla runt lite nu!

2009-01-11 @ 20:18:55
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

http://www.yidio.com/show/one-tree-hill/season-6/episode-13/47802/embed.html

2009-01-11 @ 20:36:32
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Ja, tyska boken är jätteseg och jättetråkig. :(

2009-01-11 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback