Today Is A Good Day



Ridningen i tisdags gick bra. Jag fick dock inte Molly, utan Rico, igen. Jag hade hellre haft Molly, men Rico funkar bra också. Våra övingar var inte särksilt avancerade. Vi hoppade lite hinder bara, sen var det inget mer med det ;)
Nästa gång önskar jag hästen på bilden, Wakito. Han är rätt omtyckt, så jag tror inte jag får honom. Men vi får se.

Igår var skolan rätt okej. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, förutom att Tina och jag åkte skridskor på idrotten, nice! Nästa vecka får man välja mellan skridskor och handboll. Veckan efter det, får man välja mellan skridskor och Streetdance. Jag har strukit under det jag ska välja. Jag gillar't!

Idag var skolan riktigt okej faktiskt. Fysik- och Kemilabbarna gick jättebra. Likaså mattelektionen, och även studiebesöket vi hade på Innovatum Science Center i eftermiddags. Så en riktigt bra dag för min del.

Imorgon är det fredag. En riktigt bra fredag också. Vi slutar nämligen typ kl 11.10, och det gillar vi! :D

Nej, nu ska jag gosa med hundarna. De åker ju trots allt hem på måndag.

Ps. Var med och tävla i min quiz :D
Jag ber om ursäkt för mitt kassa inlägg. Jag har ingen motivation för jag är helt slut efter att ha gjort quizen ;)

Postat av: mar

Haha, jag fattar! Det är riktigt jobbigt men kul att göra ett quiz!

2009-01-22 @ 21:00:49
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Ja, vi var grymma på labbarna! :D

2009-01-23 @ 14:13:09
Postat av: Viktoria

Svar: Ja verkligen Rest in peace.

Tråkigt att han lämnade våran jord så pass tidigt :(

2009-01-23 @ 16:25:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback