Och hon ska klara det



Det nya OTH-avsnittet We change, we wait var väldigt bra. När Lucas gav Peyton Keiths ring rös jag i hela kroppen. Lucas ansiktsuttryck såg så himla äkta ut, vilket gjorde hela den scenen så himla mycket bättre! Däremot verkar regissören som ska regissera Lucas film inte riktigt ha alla äpplen i korgen, men vi får hoppas att det blir bra ändå. I nästa avsnitt får vi bekanta oss lite med allas rollkaraktärer vilket verkar bli allt annat är tråkigt. Jag längtar.

Jag har även kollat in det senaste avsnittet av The City, Boys night out. Serien är bra, men inte lika bra som The Hills. Jag är glad över att det kommer en till säsong för jag saknar Lauren.

Men, nog pratat om TV. Istället går jag över till böcker. Som jag sa igår så trodde jag ju att jag skulle fasta för I taket lyser stjärnorna. Jag hade rätt, och jag har redan läst ut den. Jag hoppas att filmen är i princip likadan som boken, men att de kanske lyckas lite bättre med filmen. Jag gillade boken, ingen tvekan om saken, men jag tror att jag nog kommer gilla filmen mer. Det återstår att se.

Iaf, hur har min dag varit då?
Jodå, den har varit hyffsad. Iofs fick jag världens migrän under kemilektionen, så efter den lektionen gick jag hem. Vi hade ändå bara en onödig engelskalektion kvar och där skulle vi ha vikarie, så det kändes lite meningslöst.

Förövrigt så längtar jag som en galning till ridningen ikväll. Det känns som att jag inte har ridit på tretusen år, och då är det illa. Jag hoppas innerligt att jag få Molly, men vi får se.

Imorgon har jag sovmorgon eftersom våran tyskalärare är sjuk, yay. Egentligen skulle vi ha våran skriftliga bokredovisning på den lektionen, men det blir flyttat till på måndag istället, yay! Det gillar vi!

Men men, no time left. Nu ska jag ta och plugga lite. Jag har ganska mycket att göra så jag ska försöka hinna klart idag så slipper jag tänka på det imorgon. Smart, yes, jag vet ;)

Postat av: mar

Läste du ut en bok på 1 dag???!!!!

Svar:

Vi frågade aldig om skridskorna... :(

2009-01-20 @ 18:09:18
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Hoppas att din migrän gick över fort!

2009-01-20 @ 19:15:30
Postat av: maria

igår fyllde din blogg ett halvår, coolt! ;)

2009-01-21 @ 14:59:57
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

du har fått en utmärkelse i min blogg --> http://huddleformation.blogg.se/2009/january/utmarkelse.html#comment :)

2009-01-21 @ 20:11:09
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback