Would You Die For Love?



Igår hade jag en jättetrevlig kväll hemma hos Tina. Jag och några andra firade hennes födelsedag, och dessa presenter fick hon. :)

Idag har varit en bra dag. Dagen började med frukost med syster, pappa och Anne. Det är så himla mysigt att äta frukost med dem på morgonen. Vi sitter och småpratar om allt möjligt, och jag älskar det. Synd bara att bror inte kom hem i helgen. Han skulle stanna i Katrineholm i en vecka till så jag får vänta tills nästa helg.

Efter frukosten åkte pappa och Anne och handlade. Syster och jag tänkte vara lite roliga, så jag duschade i duschen, och hon i badkaret. Det var kul x) Iaf, sedan kom gamlingarna hem. Då fikade vi, och sedan åkte jag ut och övningkörde i 1 ½ timme. Jag trodde att det skulle gå åt helvete, men det gick faktiskt väldigt bra. Iofs körde vi bara lätta vägar, så det var inte så komplicerat, men ändå.. :)

Resten av dagen har jag suttit vid datorn och redigerat bilder i ett nytt program som syster har visat mig. Det är skitroligt för man kan ta bort finnar och sånt jobbigt på kort, och resultatet blir asbra :) Jag ska ta och visa er före- och efterbilder om jag hinner imorgon så får ni se hur effektivt det är.

Ojoj, jag ryser! Syster och jag kollade på Twilight precis. Den var jävligt bra. Så himla magisk så ni fattar inte. SE DEN!

Förövrigt så ska jag till stallet och rida Janowa imorgon. I can't wait! Jag har saknat henne <3

Meeen, nu ska jag ta och gå och lägga mig. Sov gott!
E

Postat av: maria

.....och 45 minuter senare trippade fröken emma upp för trappan för att gå och lägga sej! ;)

2009-02-01 @ 00:13:42
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Nickoo

Hej! Kolla in min blogg och skriv om du tycker Mary-Kates sminkning är hiss eller diss. Själv tycker jag diss. Bye! ♥

2009-02-01 @ 10:55:02
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: Tette

Låter som att du har det bra där borta i Hjärtum. :D

2009-02-01 @ 12:17:28
Postat av: mar

Fin design!!! Vad coolt det där foto programmet låter! :D

2009-02-01 @ 16:18:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback