It feels like I've gone from black to black..



Jag såg den här filmen förut. Jag hade inte så höga förhoppningar eftersom jag inte tyckte att den första var särskilt bra och dessutom brukar jag inte gillar svenska filmer. Men den var riktigt bra alltså. Jag gick många goa skratt och den var precis lagom lång. En bra kombination!

Snart ska jag lägga mig i soffan och titta på tv och imorgon blir det först stallet och sedan bio, Whatever works. Det blir nog käckt!
E

Postat av: maria

hihi, den är så jäkla rolig! xD



gun: men gösta, jag tror inte man får mata djuren.

gösta: det är klart att man får!

jens: ja, det är klart man får, mata på!



HAHAHAHAHAHAHAHA :D

2009-07-20 @ 22:37:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, jag har velat sett vi hade i alla fall tur med vädret filmerna hur länge som helst nu!

2009-07-25 @ 23:08:25
URL: http://stupidlamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback