Lazy Sunday


Sara och Annie som spelar forza

Jag hade en underbar kväll igår med mina vänner. Det blev presentöppning (tack för de fantastiskt fina presenterna), musiktävling, xbox och massa annat. Tusen tack <3

Idag vaknade jag kl elva eter 8 timmars sömn. Ändå är jag grymt trött, konstigt. Halv tolv cyklade jag till stallet för att kolla till hästarna och ta en ridtur på Janowa. Efter ridturen pratade jag lite med Eva som tar hand om korna medan ägarna är borta. Dessutom borstade jag alla 6 hästar, kratsade alla hovar (vilket blir 24 hovar, galet många) och borstade ur manen. Det var nog rätt omtyckt för alla stod blixtstilla under tiden. Walentino, stallets galning, var dessutom väldigt gosig. Han är en sån häst som inte litar på människor och är väldigt rädd av sig, men idag var han väldigt söt faktiskt. Fast han bet mig i rumpan när jag skulle kratsa ena hans hov och det gjorde ont. Men sånt är livet när man håller på med hästar.

Annars idag har jag städat och spelat forza med anders. Dagen kommer nog inte bjuda på så mycket mer. Jag ska duscha lite senare och antagligen se på någon film, men annars vet jag inte. Jag ska i alla fall inte gå och lägga mig så sent idag eftersom jag ska åka med pappa till jobbet imorgon bitti för att köra hem våran bil. Han har beredskap under veckan och då använder han en annan bil, så det är ju ett ypperligt tillfälle att använda hans.

Nu ska jag sätta igång lite musik, och sedan får vi se vad jag ska göra.
E


Hästarna

Postat av: Stephanie

Japp, det var en underbar kväll igår <3

Gött att ha en bil i veckan i alla fall. Så det är la kanske värt att gå upp så tidigt. :P hehe

2009-07-12 @ 17:13:26
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Ja, det är faktiskt sant. Det har du rätt i ;)

2009-07-12 @ 20:43:44
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Alexandra Östling

Haha vad go du är gumman ;) Rawr tillbaka!! :) Och absolut är dom! Mmm!! SNYGG DIN BLOGG BLIVIT BTW!! PUSsssssss<3

2009-07-12 @ 21:19:20
URL: http://mestatingthetruth.blogg.se/
Postat av: mar

Å, I love musiktävling! Haha! =P

Tack för en as trevlig kväll! <3 =D

2009-07-13 @ 19:08:41
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback