The road keeps on turning



Idag har jag varit på kusten (Tjörn, hawaii) med Maria och gamlingarna. Vädret var underbart, vattnet var hyfsat varmt och det fanns mycket att titta på. Fullt med killar med andra ord. Hehe, det gillar vi. Dessutom övningskörde jag både dit och hem. Det gick väl hyfsat. Vägen dit gick bättre än hem, men jag var rätt kissinödig på hemvägen så jag skyndande mig, vilket ledde till inte lika bra körning. Men jaja, så kan det vara.

Igår blev det föresten ingen ridning. Vädret ändrade sig helt och istället för sol var det ösregn och åska. Men det var rätt bra för det är riktigt torrt ute. Även nu när det har regnat.

Men men, nu hinner jag inte skriva mer. Jag ska först titta runt lite på internet och sedan blir det teori.
E

Postat av: Stephanie

Jävlar vad du solar och badar! :P

föresten vi måste fan träffas snart! Sjukt längesen nu!

2009-07-01 @ 23:07:15
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Haha, jag gillar att sola och bada ;)

Ja, det får vi göra. Gött längesen!

2009-07-02 @ 00:08:08
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback