The day before tomorrow

Hello guys!
Idag är det den 2:e juli. Det innebär att jag fyller år imorgon. Yay! Som jag har väntat. Idag tog dessutom min vän Lilla Maria körkort. GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dig! Rikigt bra gjort. Jag själv har inte uppkörning på ett tag så jag får fortsätta med övningskörningskylten.

Skylten har faktiskt varit uppe idag eftersom vi har gjort lite ärenden i stan. Pappa behövde prata med lite folk om racingbilen, jag behövde lämna in min mobil eftersom touchen inte fungerar (jag använder min gamla nu, så det går fortfarande att få tag på mig) och dessutom behövde bilen tankas. Så allt det är nu fixat. Det skulle ta upp till 2 veckor innan min mobil är klar, och det är inte fy skam med tanke på att det tog 1½ månad att få tillbaka min kamera. I och för sig är prylarna köpte i olika affärer, kameran är från elgiganten och mobilen från siba. Elgiganten är inte direkt snabba med att laga grejer, vilket siba är. Det är bra, för jag vill ha tillbaka min mobil. Har jag riktigt tur får jag en helt ny, men det är nog inte så stor chans. Bara den fungerar som den ska när jag får tillbaka den är jag nöjd.

Resten av min dag kommer nog blir rätt lugn. Snart kommer Anders hem från Katrineholm och senare ikväll kommer hans flickvän hit. Det blir nog trevligt. Ikväll ska jag även till stallet för att rida. Det ser jag fram emot då jag inte har varit där sen i måndags. Fast vädret ser lite lurigt ut så jag hoppas att det inte blir åska igen. Jag skulle inte bli förvånad, för det är väldigt kvavt ute. Dessutom har jag ont i huvudet, och då kan det ju vara åska på gång. Men det återstår att se.

Nu ska jag klinka lite på gitarren och sedan är det teori som gäller.
E

Nyinköpt tröja ifrån Gina

Postat av: mar

Å vad fin tröja! Grattis till maria! =D

2009-07-02 @ 19:14:39
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Jättekul att Maria har tagig körkort! Grattis till henne <3

Jättefin tröja. :D

2009-07-02 @ 20:44:15
Postat av: maria

OM 1 TIMME OCH 5 MINUTER FYLLER DU ÅR!!!! :D

2009-07-02 @ 22:55:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! <3333333333

2009-07-03 @ 00:00:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback