I dream a dream that can't come true


Det var så sjukt mycket folk på Lotta på Liseberg, så vi struntade i det. Istället köpte vi Lisebergshäftet och åkte några attraktioner; Höjdskräcken, Balder och Uppskjutet. Mina favoriter! Dessutom satt vi på en bänk och tittade på folk, det var kul. Efter ynka 2 timmar åkte vi hem igen. Men det var en mysig liten roadtrip. Vi passar på nu när vi har bilen ;)

Det går en film nu på 3:an som verkar rätt bra. Inside man heter den. Handlar om något gisslandrama verkar det som, så det ska jag nog ta och checka in tror jag. Den kan ju vara något och ha.

Men ni får sova så gott när ni väl går och lägger er. För det ska jag göra, och förhoppnigsvis drömma något mysigt (vilket jag aldrig gör, men man kan ju alltid hoppas).

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback