I kept my fingers crossed




Jag har haft en underbar dag hittills. Syster Maria och jag åkte till Ulvön och var väl där vid 10.15 imorse. Vi solade, badade, åt gott och njöt av livet i 4½ timme. Det var underbart! Årets första dopp för min del också. Det känns bra att det var i havet. Jag älskar västkusten! <3

Snart ska jag träffa Vickan för att sedan cykla in till sjön här i byn, vi ska bada. Hon har precis kommit hem från jobbet så man kan ju förstå om hon är lite badsugen. Jag hade nog klarat mig, men vad fan, det är ju sjukt kul att bada så varför inte liksom. Dessutom är det bra med lite motion, med betoning på lite. Det är bara 3 km till sjön, men det är alltid något. Jag ska ju ändå träna lite mer ikväll när jag ska till stallet. Där blir det väl några timmar till. Det gillar vi!

Vi hörs senare!
E




Postat av: maria

sjukt bra dag på kusten alltså! fast nu ser jag ut som en bränd kräfta! ;)

2009-06-25 @ 16:15:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Ååååå, jag vill också bada på västkusten! =D

2009-06-29 @ 07:53:52
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback