I'm So Stupid

Nu är jag vid en punkt där det känns så jävla onödigt.. vad är det för meningen egentligen? Okej, det där fattar ni inte, men skitsamma..

Idag har jag tvättat insidan på alla fönstrena, och dessutom utsidan på två. Vi har 20 fönster, så det tog tid. Egentligen skulle jag ha tränat också, men så blev det inte. Istället kom syster så vi åkte och handlade mat, vi hade typ inga färskvaror kvar. Dessutom åkte vi hem till henne för att hämta massa packning. Sen blev det kebabtallrik, usch!

I helgen ska jag banne mig träna. Men antagligen inte imorgon, för då är det midsommar och då tycker jag att man inte behöver. Man måste ju göra sig lite fin inför midsommarfirandet, som kommer ske med mina vänner och några andra som jag aldrig har träffat här i närheten. Det blir nog trevligt.

Nu ska jag nog ta bort mitt smink och borsta tänderna. Sedan tänkte jag krypa ner i sängen och titta på en mysig film. Jag ska bara komma på någon att se, men det gör jag nog.

Sleep tight!
E

Postat av: mar

Herregud vad du jobbar med huset och trädgården och allt!!!! =)

2009-06-19 @ 11:35:04
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback