United 93


Jag såg precis denna otroliga film. Det är sjukt sorligt egentligen vad som hände den 11:e september 2001. Jag förstår inte hur de sjuka människor som orsakade det här tänkte. Det är fan inte klokt!

Om ni inte har sett United 93 tycker jag att ni borde se den. Kolla även in World Trade Center och Flight 93. De handlar också om förödelsen med de kapade planen. Jag själv tycker att World Trade Center och United 93 är bäst. De ger en bättre inblick av vad som egentligen hände. Flight 93 är också bra, men inte lika bra som de andra två.

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till stallet.
E

Postat av: maria

så himla bra är den! minns att du ville se den redan i somras! :)

2009-06-30 @ 19:49:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

jag kommer inte ifåg om det är flight eller united jag har sett, men den var bra iaf! (och world trade center är ett absolut måste!) =)

2009-07-02 @ 19:16:17
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback