You kick the bucket and I'll swing my legs

Den här dagen har känts rätt lång, fast det är väl bara för att jag inte har gjort särskilt mycket; tv, dator, latin och plugg. Men det är skönt med sådana dagar ibland.

Morgondagen kommer säkerligen bli likadan eftersom jag bara har kemi. Iofs ska jag rida på kvällen vilket alltid är lite roligt. Iofs kommer jag säkerligen ha Malandro, och jag blir rätt frustrerad när jag rider honom alltså. Det gäller att behålla lugnet och inte hetsa upp sig, vilket jag är bra på att göra.

På tal om morgondagen och skola, så känns skolan känns redigt onödig nu alltså. Okej, vi har ju kemiprov och biologiredovisning på onsdag, men efter det känns det som att det inte ens är värt att vara där. Men jag ska banne mig ta och stå ut de sista dagarna. Denna veckan är ju kort, och nästa vecka slutar jag. Det ska jag väl stå ut med iaf.

Förövrigt så har jag tagit mig tid till att kolla på 90210. Jag hade inte sett de fem sista avsnitten, men de kollade jag igenom igår och idag. Riktigt bra serie det där alltså. Jag hoppas att den håller måttet i den nästa säsongen.

Om ni är intresserade så kan jag berätta att jag har avklarat alla tre delproven på körkortsteorin. Nu är det bara slutprovet kvar innan jag ska köra det slutgiltiga teoriprovet. Pirrigt.. tänk om jag inte klarar det. Jo, det måste jag fan göra.. Annars blir jag galen!

Nu ska jag se o det går något trevligt på tv:n, annars hoppar jag in i duschen.
E

Postat av: Stephanie

Ja, du ska allt hålla ut de här sista dagarna nu men jag håller jävligt mycket med dig. Man känner att skolan bara är onödig och tråkig.

Du klarar säkert teoriprovet ska du se! :D

2009-06-01 @ 22:19:44
Postat av: Alexandra Östling

Nej fy det var inte kul.. Haha och minns du nians avslutning? Bandage och grejer.. Kul! Eller inte.. Usch, otur, minst sagt!

2009-06-01 @ 23:00:18
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ellerhur! Jag tror verkligen hon kan bli något inom modellvärlden! Lätt!

2009-06-02 @ 12:21:48
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback