Happy birthday to you

Grattis till Mar som fyller 18 år idag! <3

Fan vad långsamt tiden går. Kan det inte bara vara fredag och sommarlov så man slipper gå och vänta på skiten. Eller skit är det väl inte, men det är väldigt segt att gå och vänta på det iaf.

Idag kommer bror hem till Hjärtum. Det var lite snopet för jag trodde att jag inte skulle få träffa honom förrän min födelsedag, så det är nice. Fast iofs ska jag inte till Hjärtum förrän imorgon, så jag får vänta lite till. Imorgon åker far och Anne till Kreta vilket jag tycker är lite fuskigt för jag vill också dit, men jag får klara mig här hemma i Sverige. Hoppas det inte regnar för mycket bara för jag ska banne mig bli brun i sommar. På tal om Kreta så kommer Mar från därifrån imorgon. Dessutom har ni väl räknat ut att hon fyller år idag, så grattis till henne än en gång.

Förövrigt, för typ 10 år sedan hittade jag det här klippet på kossan.se och jag har älskat det sen dess. Det är en snubbe i 40-årsålders (vild gissning) som dansar till massa olika låtar. Haha, sjukt underhållande. Kolla in det om ni vill.

Just det, jag läste ut boken Knappt lovlig igår föresten. Den var riktigt bra och jag ska fråga syster om hon har några mer böcker med den författaren för Tette gillar henne också. Very nice!

Just nu lyssnar jag på lite musik. För tillfället spelas Iris med Goo Goo Dolls. Jag gillar den låten, den är mysig. Strax ska jag ta fram mina böcker och plugga lite körkortsteori. Det behövs för har lagt det där åt sidan ett tag nu, så nu ska jag färska upp minnet igen. Det vore ju illa om jag skulle glömma allt till teoriprovet, men det ska nog gå bra. Bara jag repeterar och håller hjärnan uppdaterad.

Japp, sagt och snart gjort.
E

Postat av: maria

GRATTIS TILL MAR!!! :D



klart du får låna fler böcker, jag har nämligen alla böcker som hon har skrivit! och du har btw redan läst en utav de innan. "hur kär får man bli?", kommer du ihåg den? den har du läst i alla fall! :)



nu är jag hos pappa, och internet funkar, woho! :)

2009-06-11 @ 15:07:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: ah, det funkar nu i alla fall fast anders ska köpa en ny router påväg hit. han bör komma när som helst. så om internet pajar igen så har vi i alla fall en ny router ;)

2009-06-11 @ 15:42:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Grattis till underbara Mar! <3



Låter bra att du ska läsa mer böcker av henne. :D

2009-06-11 @ 16:04:16
Postat av: angelina

jag känner igen det där med att vänta! men nu är det slutväntat för min del! fick sommarlov idag :D

2009-06-11 @ 17:16:14
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, Tack så mycket! =D

<3

2009-06-15 @ 11:13:43
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback