Close Your Eyes

Lauren Conrad

Just nu kollar jag på The Hills. Det är maraton på mtv, och där kommer jag antagligen hänga ett bra tag till. Imorse tittade jag på MTV Movie Awards 2009och det var riktigt bra. Twiligt fick väldigt många priser och det är ju inte så kontigt eftersom filmen är sjukt bra. New moon verkar vara skitbra och jag längtar tills den släpps i höst. Yummi!

Under den här helgen har jag inte haft några planer alls - sjukt tråkigt. Det har bara blivit filmer och serier hela dagarna. Det kan ju vara mysigt ibland, men inte en hel helg. I eftermiddag ska jag nog plugga lite körkortsteori. Det var ett tag sen nu så jag behöver damma av det lite. Annars ska jag inte göra något, som vanligt.

Haha, det kan inte vara kul att läsa min blogg eftersom jag aldrig kommer med något roligt, men när sommaren börjar ska det bli ändring på det. Då kommer jag förhoppningsvis ha mer saker att göra, och desstutom fyller jag 18 och ska ta körkort. Det blir grejer det.

Jaja, nu ska jag återgå till tv:n, om jag inte hittar på något roligare så klart.
E

Postat av: Stephanie

Jag tycker om att läsa din blogg! :D

Det låter typ som min helg eller jag har kanske gjort lite mer men den har varit ganska seg. :P

2009-06-07 @ 16:21:53
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Haha, jag förstår inte riktigt varför men ;)

Ja, det är nog bara för att man går och väntar på sommarlovet :)

2009-06-07 @ 18:43:46
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar:

Men det är klart att det är roligt att läsa vad du skriver. :D

Ja, det är nog det. Bara fem ONÖDIGA dagar kvar!

2009-06-07 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback