I'm a ghost and I don't think I quite know where we're gonna go


Whitney Port från tv-serierna The Hills och The City

Hello guys!
Idag är det tisdag och om 24 dagar blir jag 18, yay!

Idag har dagen bjudit på några timmars skola, fika på stan med sötaste syster, och en tripp förbi apoteket - en rätt lugn dag med andra ord. Snart ska jag iväg och rida den sista ridlektionen för terminen. I höst börjar allt igen och det ser jag fram emot, likaså alla tävlingar. Det var ganska längesen jag tävlade nu, och nästa är inte förrän i september. Det är lite segt, men det får väl gå.

Imorgon är jag ledig vilket ska bli sjukt gött. Jag ska spendera en del av dagen med mor och syster då vi ska åka ut till Tjörn där mamma tydligen ska köpa dansskor. Självklart tar jag tillfälle i akt och övningskör, vilket jag även ska göra ikväll, till ridningen. Det gäller att passa på när man får tillfälle.

På fredag ska far och Anne åka till Kreta. De ska vara borta i två veckor, och det innebär att jag får huset i Hjärtum för mig själv under den tiden. Det ska bli nice. Självklart ska jag dra till thn ibland också. Om inte för att gå till tandläkaren eller umgås med brudarna, så för att träffa mor.

Det som är lite surt under tiden jag bor i huset, är att pappa och Anne kommer hem en vecka innan jag förhoppningsvis tar körkort. Det hade vart så himla gött om de åkte lite senare så jag får bilen också under tiden. För den kommer ju i princip bara stå stilla. Men man kan ju inte få allt, så jag ska inte klaga.

Nej, hinner jag inte sitta här och tjöta länge. Jag har en del att fixa innan jag ska till ridningen.

E

Postat av: maria

det är väl tur att du har mej då så jag kan köra runt dej överallt om du skulle behöva det! ;)

2009-06-09 @ 19:00:15
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Angelina

JA! absolut älskar the notebook, och domär sjukt fina! det finaste paret Ever!



Whitney är så söt :)

2009-06-09 @ 19:05:50
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Yeah, du ska vara med brudarna massor! ;P

2009-06-09 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback