You live and you learn it

Goddag på er.

Igår tänkte jag vara redig och gå och lägga mig hyfsat tidigt, så vid halv ett gick jag och la mig. Så klart kunde jag inte somna så jag låg och filosoferade i ungefär 1½ timme innan jag somnade. Sedan gick jag upp med väckarklocka lite innan tio så att jag inte skulle sova bort halva dagen som jag gjorde igår.

Jag vaknade upp med ganska fint väder, men efter ett tag började det åska och ösregna. Kul, jag som hade tänkt träna. Dessutom har jag grymt ont i mitt vänstra lillfinger. Jag hade ont  igår också men det är nästan värre idag. Jag vet inte vad jag har gjort med det, men det gjorde ont efter festen iaf så jag ramlade nog på det eller något. Smidigt, jag vet smidigt.

Just nu tittar jag på Made, men egentligen är det bara tidsfördriv innan ridsporten börjar. Jag tror att det är hoppning, men jag är inte säker. Jag hoppas på det iaf. Efter ridsporten är det film, Sällskapsresan. Men jag vet inte riktigt om jag ska titta på den. Den kanske får vara på i bakgrunden, vi får se.

Nu ska jag sluta skriva, för jag bara babblar på massa onödigt tjöt.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback