Everytime I try to fly, I fall...

God eftermiddag kära läsare!
Den här dagen har varit vädligt ovärd då jag inte har gjort speciellt mycket. Det har såklart blivit lite plugg, men det är jag defintivt inte klart med. Det har även blivit en en hel del sång och gitarr vilket ni antagligen redan har räknat ut med tanke på videorna under. Idag bjuder syster och jag på Britney Spears's låt Everytime. Annars har jag gjort i princip ingenting; bara varit allmänt irriterad och tråkig. Jag hoppas att morgondagen blir bättre, men iofs är måndagar den värsta dagen i veckan, då man för det första har en hel vecka framför sig, och för det andra, lektionerna är sjukt tråkiga och det känns som att man är i skolan hela dagen. Men nu får jag sluta klaga, man ska vara positiv!

Nu ska jag äta mat med syster, för att sedan åka in till staden.

Britney Spears - Everytime

Postat av: maria

i look like the fatest kid in town!!!

2009-03-15 @ 17:33:46
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Ja måndagar tar aldrig slut! :(

2009-03-15 @ 17:39:29
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tini

Var inte så negativ till måndagar du har ju ridning dagen efter då :D ... utom den här veckan, eftersom du har teori. Okej det blev inte så mycket positivare, men ha en bra dag :P

2009-03-15 @ 17:52:15
Postat av: Viktoria

Ni sjunger jättebra och du spelar väldigt bra :)

2009-03-15 @ 17:57:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vad duktiga ni är. :D

Ja, fy fan för måndagar!

2009-03-15 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback