Hell of a way to end a partnership




























Jag började att se på den här filmen i helgen. Den var riktigt bra, men jag hann in se klart på den. Därför tittade jag klart på den idag. Den är väldigt speciell, lite små knepig sådär, men spännande. Jag fastnade verkligen för den i slutet. Jag förstår inte hur han gör, men Bruce Willis fångar mig i alla filmer. Den människan är otrolig!

Vill ni veta vad den handlar om kan ni se trailern här.

Postat av: maria

i helgen tycker jag att vi ska se på "speak" tillsammans, den är skitbra! och "in the land of women", den är också bra. och sådär söt som du tycker om! och kanske lite twilight i bra kvalité också? ;)



btw kommer jag imorn, tar bussen 12:20! :)

2009-03-18 @ 17:36:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: jo, men hon tappar rösten för att hon är påväg att börja gråta hela tiden! det är ju en väldigt känslosam låt!

2009-03-18 @ 17:57:02
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback