You are amazing!

Idag var det tävling. Dagen började kasst. Jag var på allmänt dåligt hurmör precis när jag vaknade. Jag vet inte varför, men så är det ibland. Och när syster och jag skulle gå ner till bilen för att åka till tävlingen, så gick det inte att låsa upp bilen. Det funkade liksom inte när vi tryckte på "lås upp", så vi fick ringa mamma så kom hon ner till garaget. Men det funkade inte för henne heller, så vi fick springa upp och boka en bil på statoil, en liten Toyota Yaris fick vi.

Sen bar det av till tävlingen. Som tur var hade inte ens hästarna börjat hoppa än, så vi satt och tittade på i typ 2 timmar innan det var dags för mig. Det var en annan tjej som red Molly först, och det gick inte så bra för dem. Hon sa att Molly inte tog åt sig hinderna ordentligt och sånt, men när jag hoppade gick hon galant. Jag är sjukt stolt över både mig själv och Molly. Alltså blev det ännu en rosett i samlingen, yay!
Jag har sagt det förr och jag säger det åter igen, jag vill ha Molly!


Här har vi oss <3
Jag hade typ inget batteri kvar i min kamera så Maria filmade med hennes kamera och den har inte lika bra filmkvalité som min. Det är därför det är lite suddigt.

Postat av: mar

Hjälp! Hur kommer man ihåg var man ska rida! Man blir ju helt snurrig! =P

Det såg jävligt coolt ut iaf!

2009-03-01 @ 17:51:49
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Vad duktiga ni var. :D

Grattis till rosetten. :D

2009-03-01 @ 18:29:47
Postat av: maria

såklart man ställer upp och hjälper till, du är ju min syster! :)

det var roligt igår, hoppas nästa tävling blir lika rolig också!

2009-03-02 @ 10:11:06
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback