Spinning around with mixed feelings

Imorgon är det fredag, det gillar vi! Det ska bli sjukt skönt med helg, även fast jag antar att det kommer bli en väldigt segt helg. Jag är sjukt sugen på att festa, men som vanligt så är det la ingen som har någon fest, och eftersom jag inte är 18, kan jag inte gå ut på krogen. GAH, jag blir galen! Det känns som att jag bara går och väntar på att bli 18 och det är sjukt irriterande när det känns som att det är år och dar kvar.

Nej, nu får jag sluta tjöta. Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har varit i skolan då som vanligt och när jag kom hem städade jag. Det behövdes kan jag lova.. Men men, fint blev det iaf.

Runt kl 18 kom bror och flickvän. Vi åt mat och satt och snackade vid matbordet i närmare en timme, och det är riktigt bra för att vara Anders. Han brukar bara käka upp maten och sedan åka, så det var lite ballt. Just precis åkte de till Hjärtum, så jag kommer att se dem hela helgen. Det blir nog nice för hon var väldigt trevlig!

Men nej, nu ska jag inte bara sitta här och dega. Jag ska ta och plugga lite också. Jag har ju trots allt två prov nästa vecka.

Postat av: Stephanie

Yeah, någon är ju redan 18! :D

2009-03-12 @ 19:53:23
Postat av: mar

Svar:

Nä jag menade att bi skrev att ni gick in på min blogg innan ni gjorde utmaningen! =P

2009-03-13 @ 15:26:50
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback