Every time I think of you, I always catch my breath



Sjuk, sjuk, sjuk. Det är vad jag är. Fast idag är det bättre, och det är postivit.

Syster kom förut. Det är nice för då behöver jag inte vara ensam. Just nu sitter hon bredvid mig och bloggar. Förut mötte vi oss. Jag är exakt lika lång som jag var för ett år sedan, 176.3 cm. Det är lite ballt att jag inte växer faktiskt. Och tack gode gud för det. Jag vill inte bli längre. Syster var 175 cm, vilken kortis ;)

En förjävlig sak med att vara förkyld är att man inte kan sjunga. Det är sjukt tråkigt, för då kan man inget sjunga med i musiken, och det älskar jag att göra. Som tur är har jag gitarren så jag får spela massor istället.

Nu ska jag kila.
E




Postat av: mar

Ja jag märker också att man har otroligt svårt att sjunga med i låtarna! Surt! =P

Krya på dig! <3

2009-03-19 @ 18:56:27
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Det var positivt att du mår bättre. :D

Krya på dig <3

2009-03-20 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback