With a look only I can tell



Tjena mittbena!

Dagen började med tandläkaren. Ajaj, det gjorde ont. Jag hade en ny tandläkare, och hon var inte lika försiktigt som min gamla. Hon tryckte som fan där jag är opererad och det gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag menar seröst?! Någon vett borde la tandlärkare ha eller? Mitt "sår" från operationen har ju aldrig läkt helt heller eftersom det sitter en kedja i genom tandköttet, och alla vet ju att sår gör ont. Så då borde väl tändäkare förstå det eller?

Jaja, sedan var det en trög skoldag som väntade. På sista lektionen, samhäll, stack jag ut armen genom fönstet och tog kort. Resultatet ser ni ovan. Ingen direkt härlig bild, men strunt samma. Efter det cyklade jag hem till världens bästa syster. Vi bestämde vilka kläder hon ska ha på brors fest, och sedan babblade vi en hel del också. Rikigt trevligt.

Sedan har jag inte hunnit göra så mycket mer, än att äta mat och sånt. Ikväll ska jag plugga som vanligt. Inte för att jag känner för det, men om jag inte kommer på något annat vettigt att göra så blir det väl så... Sedan funderar jag på att se Dokumentären om Josef Fritzl, men jag får se. Jag kanske fastnar här vid datorn istället.

Postat av: maria

du får säga till när det gör ont hos tandis, förstår du väl! skrik och gapa i högan sky så kanske de fattar att de inte ska slita runt som galningar i käften på dej! ;)

2009-03-26 @ 19:29:56
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jaså, men missade jag att du tog kort. Vad knepigt. :P

2009-03-26 @ 19:52:53
Postat av: Stephanie

Svar: ellerhur! xD

2009-03-26 @ 20:09:32
Postat av: mar

Haha, ja skolgården är ju inte överdrivet vacker! =P

2009-03-29 @ 12:49:10
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback