The Worst Day Since Yesterday


Usch, den här dagen har inte varit rolig. Provet gick iofs bättre än väntat. Jag tror att jag får godkänt så det känns bra. Fast precis efter provet blev allt för jobbigt, då brast det.. så då gick jag hem.

Hemma har jag inte gjort många knop. Jag har varit enormt trött så jag har typ vilat och sovit hela dagen, ändå hjälper det inte. Vi får se hur jag ska göra med det för såhär trött kan jag inte vara. Som tur är är vi lediga imorgon. Tack och lov för det.

Jag ska spendera dagen med mamma och syster. Vid lunchtid ska vi ska åka ut till överby och försöka hitta något snyggt. Först behöver jag något nytt till Anders 20:årsfest som han ska ha snart och så behöver jag nya skor, mina är paja. På eftermiddagen ska vi simma lite och förhoppningsvis följer syster med.

Jag har bestämt mig för att jag ska ta och börja träna nu. Jag blir galen på att hela tiden gå runt att ha dåligt samvete över att inte göra det, så nu ska jag ta och lägga på ett kol. Så varför inte börja med att simma lite imorgon. Det är fit för kroppen och desutom roligt. Jag ska även börja springa igen, och dessutom styrketräna. Sen rider jag ju som vanligt på tisdagar, och det är också bra för kroppen, för det som folk säger om att man inte tränar när man rider, det är inte sant. Sätt dig själv på en häst i en timme så ska du se vilken härlig träningsvärk du kommer att få. Iofs får jag inte träningsvärk så ofta efter ridningen men det är ju bara för att mina "ridmuskler" är tränade.

Ikväll ska jag väl bara ta det lugnt. Jag ska se om det går någon bra film ikväll, säkerligen inte, nen det är värt ett försök iaf.

Föresten så har vi bestämt datum för farmors begravning nu. Det blir den 20:e mars, vilket är nästa fredag.

Postat av: Stephanie

Det var duktigt av dig att gå hem idag!

Hoppas att du hittar något snyggt nu då på överby. :D



Tänker på dig. <3

2009-03-09 @ 19:30:54
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med :)

2009-03-09 @ 19:35:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar: Fast orkar du inte, så orkar du ju inte.

2009-03-09 @ 20:29:15
Postat av: Stephanie

Svar: Japp, tyska läxa. Några glosor men det är la lite svårt för dig att göra när du inte har några böcker. Annars, inget.

2009-03-09 @ 20:46:07
Postat av: mar

Hoppas ni hittar något kul på överby! Det är nog väldigt bra att hålla sig upptagen med saker, så att man inte går runt och tänker!

Hoppas att du mår bättre snart! <3

2009-03-09 @ 21:37:11
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

svar: ja, kanske! förmodligen skulle du nog göra det! jag har så svårt att avgöra sånt nu för tiden, men kanske :)

2009-03-10 @ 17:03:44
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback