I'm just trying to let you know


Vitaminer har många olika funktioner i din kropp. De är nödvändiga som verktyg i olika processer, bland annat vid omsättning av kolhydrater, fett och protein till energi.


Jag har idrottsprov imorgon. Det är bara till att plugga, plugga och plugga. Iofs är detta provet en av de lättaste vi har med tanke på att man redan kan de mesta. Sedan behöver man inte lära sig något om cosinus, andragradsfuntioner och derivator, som i så många andra naturvetenskapliska ämnen. Det gillar vi! För er som inte förstår så handlar provet om bl.a. vitaminer. ;)

Idag har varit en ganska normal dag för min del. Vi slutade skolan runt två, då jag cyklade till Kungsporten med Mar för att göra några teoritest. Det var rätt svårt, och jag känner att jag måste plugga mer än vad jag gör. Sedan har jag pluggat lite annat också. och lite senare ikväll ska jag på ridning som vanligt. Dock har vi ingen ridlektion idag, utan teori. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, mer än att vi ska ha med 1 kg morrötter, använda oss av hästarna, och träffa någon tjej som är bra på det där med hästspråket. Men det blir nog intressant tror jag.

Hur är det med min förkylning då? Jo, det har börjat bryta ut lite tycker jag. Jag har fortfarande lite ont i halsen, men det börjar tjockna till lite i näsan. Det verkar inte bli någon stor förkylning, utan en sån där som man klarar av att göra det mesta ändå, och det är ju för väl iaf. Nu hoppas vi bara att den ska bryta ut ordentligt så att jag kan bli kvitt med den någon gång.

Nu blir det plugg!
E

Postat av: Stephanie

Ja, det här provet blir nog enkelt. :D

Hoppas att förkylningen bryter ut helt snart!

2009-03-17 @ 19:07:21
Postat av: maria

förlåt om jag har smittat dej, det var inte meningen! :/

2009-03-17 @ 19:19:00
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: nu kommenterade du anonymt igen, din lilla buse! ;)

2009-03-17 @ 20:08:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Serien är grym :)

2009-03-18 @ 16:17:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback