When the stars fall I will lie awake



Då var man hemma i Hjärtum igen. Jag hade tänkt att plugga, men syster och jag har sjungit i princip hela eftermiddagen/kvällen, så det har inte funnits tid till det. Jag har då självklart även spelat gitarr.

Imorgon ska vi gå upp tidigt. Vi ska alla köpa kläder till farmors begravning och pappa vill hänga på låset hos Stjärnkläder, där han ska köpa en kostym. Vi andra ska leta efter svarta släta byxor, och något upptill. Vi får se vad vi hittar. Mina skor är redan bestämda; jag ska ha svarta pumps. Det blir spännande med tanke på att min gång i klackskor inte är den bästa, men jag får la träna lite. Anledningen till varför vi ska köpa kläder är för att pappa vill att vi ska vara fint klädda, och eftersom han betalar klagar vi ej.

Btw så visade jag Anders och hans flickvän Isabell mina pumps förut. Båda tyckte de var snygga och Anders tyckte till och med att jag ska ha de på hans fest. Jag tyckte det var lite coolt, för han säger typ aldrig att något är fint som jag har på mig.

Jaja, nog babblat om den saken. Istället kan jag berätta en ännu mer ointressant sak. Jag har inte tagit lypsyl på flera timmar. Det börjar göra gött ont så snart får jag banne mig ta och smeta på lite. Men jag tycker iaf att det är riktigt bra gjort av mig då jag vanligtvis brukar ta flera gånger i timmen.

Nu ska jag nog lämna datorn för kvällen. jag funderar på att titta på någon film istället, för gamlingarna har gått och lagt sig, och det låter sjukt mycket när jag skriver på tangentbordet. Så ja, så får det bli.

Ni får ha en nice kväll allesammans!
E

Btw, idag bjuder jag på en gammal bild på mig själv. Det ser inte ens ut som jag, knäppt!

Postat av: Stephanie

Ojoj, pumps och grejer. :P De måste du ju ha i skolan också. Det är inte svårt att gå i pumps, du får la träna lite innan. :P



Svar: Jag vet, jag pallar inte heller! :(

2009-03-13 @ 22:08:18
Postat av: mar

Vad kul med nya kläder! Och pumps! :D

2009-03-14 @ 10:40:43
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

guuuuuuuuud vad snygg din blogg är! :D

2009-03-14 @ 15:29:55
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: lo

Fin blogg!



Lipsyl innehåller parafain som i längden torkar ut läpparna och för stunden gör dem mjuka...he eh, så köp idomin ist...det har jag o de e så jävla bra



PUSSS

2009-03-15 @ 17:33:34
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback