Curtain's finally closing

Bara för att jag har väldens sötaste kanin! <3

Idag var det en kort dag i skolan eftesom vi slutade redan kl 11. Morgondagen blir precis lika kort, fast jag ska spendera någon timme på körskolan och plugga körkortsteori dirket efteråt, men jag kommer ju ändå hem tidigt.

Förutom skolan har jag verkligen inte gjort något nyttigt alls idag. jag har varit galet trött så jag somnade förut. Det var riktigt gött, men man blir så seg när man vaknar bara, och det är segt.

Jag har fått en efterfrågan på en låt på youtube företsen, Rihanna - Take a bow. Det är lite roligt, så det ska jag spela in. Först ska jag bara lära mig den, så nu har jag den på repeat. Det kluriga blir att lära sig den på gitarr, men det ska väl gå antar jag.

Nu ska jag vara duktig och plugga lite. Iofs tittar jag på CSI, så det kommer nog inte bli så mycket plugg. Men men, bättre än inget iaf.

E

Postat av: maria

världens sötaste kanin som fyller 3 år imorn, hihi! :)

2009-05-19 @ 11:49:55
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: coolt att det är jag som stavar fel och inte du! ;) har ändrat det nu!

2009-05-19 @ 14:37:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback