The Sleeping Sickness

Guten Morgen!
Det är galet vad jag sover länge. Jag vaknade nyss och det är verkligen inte bra. Jag sover ju bort hela dagen.

iaf, idag tänkte jag dra ut med cykeln och cykla någon runta på lite mer än en mil. Det är ju inte så långt, men det är alltid något. Frågan är om jag ska cykla mot Trollhättan eller Edet. Jag gillar att cykla mot edet för jag har en sjuk backe när jag cyklar upp i byn som tar rätt rejält. Så det blir nog mot edet, men vi får se..

Jag ska även plugga en hel del, både fysik och körkortsteori. Om jag är riktigt effektiv kanske det blir kemi också, men det tvilvar jag på.

Jag kommer självklart även titta på tv. One Tree Hill och The Hills blir det säkert, och senare ikväll är det hoppning på tv, så det ska jag titta på. På tal om att titta på tv så såg jag ju S. Darko igår. Den var sjuukt knepig, men riktigt bra. James Lafferty gjorde mig inte besviken. Han ser otroligt bra ut alltså.

Jaja, nog snackat. Nu ska jag slänga på mig lite kläder, och sedan ska jag lufta cykeln.
E

Postat av: maria

jag tycker s. darko är fin! visst, den är en smula knepig men ändå fin liksom! :)

2009-05-23 @ 16:35:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback