When everything's made to be broken


Då har man avklarat första delen av riskettan - en föreläsning om alkohol, droger etc. Den var fyra timmar lång, men ganska intressant. Tiden gick inte så långsamt som jag trodde att den skulle göra och det var skönt. Ni borde titta på klippet under. En lastbilschafför somnar och skapar stor förödelse... Jag tror inte att jag behöver säga mer än så - se själva!

När jag kom till skolan fick jag vila en pyttestund innan det var dags för informationen om EU. Den kändes ju lagom roande eftersom jag inte ens får rösta. Men det är rätt bra för jag skulle inte haft en blekaste aning om vad jag skulle rösta på. Jag är verkligen inte insatt eller intresserad för fem öre.

Efter EU:babblet skyndade vi iväg för att hålla i våran lilla föreläsningen om pi. Det gick riktigt bra. Vi fick det tydligen det högsta mjöliga betyget för uppgiften, och i detta fall var det VG. Jag trodde inte att det var så bra, men vi kunde tydligen inte ha gjort bättre ifrån oss, så det var ju bra. Så nu är alltså är matte D-kursen avklarad, yay! Dock slipper jag inte matten än, för jag ska läsa matte E i höst, men det blir nog bra. Matte är rätt okej.

Nu ska jag ta fram kemiböckerna för nästa vecka är det delslutprov och jag måste plugga som en galning ifall jag ska ha någon chans för att klara det, vilket i mitt fall är i princip omöjlig då min hjärna inte är kapabel till att lära sig något inom kemi.

E



Postat av: maria

svar: well, he's one hell of a hot vampire, that's for sure! ;)

2009-05-28 @ 21:50:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, det gick bra på matten. :D

Haha, det är typ helt omöjligt att plugga kemi just nu.

2009-05-29 @ 14:24:00
Postat av: mar

Herregud vilken seriekrock! Usch!

2009-05-29 @ 16:36:11
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback