Anything goes from now

Min dag har varit rätt lugn. Den började kl elva efter ca tio timmars sömn. Därefter blev det frulle, och sedan gick jag och väntade på att få övningsköra in till stan för lite ärenden, bl.a. handling av mat. Efter övningskörningen har det blivit lite annat smått och gott, som att spela gitarr med syster och hennes kompis.

Dessutom har jag varit mycket effektiv med min körkortsteori. Jag har blivit godkänd på ytterligare två faser, och ska senare ge mig på repetitionen. Jag hoppas att jag klarar av den också, men jag är lite tveksam eftersom mitt huvud är fullproppat med ny information. Jag kanske fortsättar imorgon, vi får se.

Just nu tittar jag på film, dirty dancing 2. Jag älskar den filmen. Den är otroligt charmig. Så nu ska jag återgå till den.
E


Postat av: Stephanie

Jag såg också Dirty Dancing 2 igår. Den är sååå jävla underbar! Älskar den! :D

2009-05-22 @ 10:52:02
Postat av: mar

Jag såg också på den filmen! Underbart bra! Det är inte många uppföljare som är bättre än ettan, men den här var änna det! Herregud vad Javier var snygg! Hahah! =P

2009-05-22 @ 13:03:57
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback