What a beautiful morning

Godmorgon!
Det är underbart att vakna upp till detta väder. Fast det är lite tråkigt att jag inte kan gå ut och sola men det får gå. Eller jag kan ju, men eftersom jag är hos mamma så får jag vara på gården isf, och det är inte lika bekvämt som att ha en egen trädgård.

Kvällen igår var riktigt rolig. Det blev pizza med mina polare och sedan checkade vi stan ett tag. Efter det hamnade vi hemma hos mig och hade allmänt trevligt. Tack <3

Idag har jag inte så mycket planerat mer än att jag ska cykla lite, men det kommer säkert bli lte annat trevligt också. Det blir det alltid. Sen kanske jag tar mitt förnuft till fånga och pluggar lite också. Nu när vi har gjort samhällsprovet ligger nästa och väntar. I det här fallet latin, som kommer bli sjukt svårt. Det är mycket att kunna utantill, men börjar jag i tid får jag säkert in det i hjärnan.

Jag har förövrigt kollat de senaste avsnitten av One Tree Hill och The Hills. Båda var riktigt bra!

Nu ska jag snart ta en dusch, sen får jag se vad som väntar.
E

Postat av: Stephanie

Yeah, det var askul igår! Tack detsamma <3

2009-05-01 @ 15:25:14
Postat av: mar

Nästa gång får vi fan våga lite mer.. (iaf jag! haha!) =D

2009-05-02 @ 12:31:22
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback