You make me feel

Ashton Kutcher

Då var helgen över och jag är tillbaka i Trollhättan. Anledningen till att jag inte har bloggat är på grund av vårat internet.  Vi har massa problem med det i Hjärtum. Det är typ full styrka på modemet, men routern verkar vara sönder så det vill inte koppla upp. Men det löser sig nog när vi har köpt en ny router.

Men men, min helg har varit riktigt bra. Vädret har varit underbart så det har blivit en hel del sol. Jag har varit ute i princip hela tiden, och det gillar vi. Dessutom har jag passat på att plugga lite kemi nu när jag har haft tid och det är alltid behövligt. Jag har även cyklat, både igår och idag. Sammanlagt 4,8 mil. Inte så mycket, men alltid något. Det var väldigt mycket jobbigare idag än igår, men iofs hade jag precis klippt gräset innan idag och det är sjukt tungt.

I helgen har jag även fått pappa att övningsköra med mig, både igår och idag. Det är alltid bra med lite extra träning.

Nu ska jag kolla klart på Systrar i jeans som går på tv:n. Efter det blir det mer film, och sen har jag tänkt att plugga lite körkortsteori också. Imorgon har jag en enda lektion på 65 minuter, och det börjar kl 13.20. Så det blir en lugn dag imorgon. Likaså tisdag då jag också bara har en lektion. Gött!

Jaja, ha en bra kväll.
E

Postat av: Stephanie

Gött att bara ha en lektion men det känns ganska onödigt att gå på latinen imorgon men men så är det :P

Låter som en trevlig helg! :D

2009-05-31 @ 19:50:10
Postat av: mar

Jo Twitter är typ en mini blogg, man kan bara skriva 140 tecken, vilket inte är mycket... Det roliga är att en jävla massa kändisar har det, och man kan då följa deras uppdateringar! =D Ashton Kutcher har det bl.a. Jag tror typ att han har flest följare, eller iaf har haft! Lite coolt! =D

2009-06-01 @ 10:44:46
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback