Good morning sunshine






















Igår

Panic room, en riktigt bra film. Den borde ni se. Till filmen blev det potatischips, vilket passade finnemang.

Efter den filmen tittade jag klart på Mr & Mrs Smitt, som jag iofs redan har ett sågra gånger. Men den är rätt bra, så det gör inget.

Idag

Som ni kanske förstår så följde jag inte med till Kinnekulle. Eller.jag hade ingen chans för bror hade åkt innan jag vaknade. Men det var lugnt för jag ville nog ändå inte följa med. Så nu är man ensam i det ödsliga huset i Hjärtum, men det blir nog bra. Snart ska jag gå och göra frukost, sen får jag se hur dagen blir.

Förövrrigt så drömde jag en mysig dröm inatt. Hästnörd som jag är, drömde jag om en häst som heter Yogi, som är den första westernhästen jag har ridit. Dessutom har jag skött honom en del, inte lika mycket som jag har skött Janowa men tillräckligt mycket för att nämnas. Iaf, i drömmen red jag ut med honom, och det var så sjukt jädra mysigt. Western också, mums säger jag. Under ridturen blev det som i alla hästfilmer; jag ska förklara. Jag hade hoppat av för att prata med någr, sen blev det massa problem och de villa banka skiten ur mig, så då visslade jag, och så kom Yogi till undsättning, och så galopperade vi iväg. Helt underbart för en hästnörd som mig ;)

Just nu sitter jag och kollar igenom allla bilder från när jag tog hand om hästarna i somras. Hästarna här i Hjärtum alltså, Janowa och company. Jag saknar de sjukt mycket alltså. Jag ska snacka med Camilla idag om att rida, för vi har pratat om att rida ut i helgen. Hoppashoppas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback