Til the angels come and ask me to fly

Uttråkad, det har jag nog varit den mesta delen utav dagen. Jag har gått omkring med måste-plugga-matte tankar hela dagen vilket har varit sjukt störande. Jag försökte komma undan genom att spela gitarr, vattna blommorna och städa, men till slut fanns det inte mer att göra, så då kom jag inte undan längre.

När bror ringde kl 18.15 blev jag överlycklig, för han ville att jag skulle göra mat eftersom han snart skulle komma hem. Yay, där fick jag ett bra skäl till slippa plugga ett tag. Det blev dock ännu trevligare när han kom hem för han var redigt pratglad vilket var uppskattat då jag inte har pratat med någon på hela dagen. Dessutom fick jag reda på att pappa kom 3:a på dagens tävling, vilket är skitbra! Grattis pappa!

När jag väl håller på att gratulera kan jag ju passa på att gratta min bror som har haft körkort i 2 år idag, och min syster för att inte ha druckit alkohol på 1½ år. Det sistnämnda är väl inte direkt något jag skulle vara glad över och jag förstår inte hur hon har lyckats, men eftersom hon är stolt över det förtjänar hon ett grattis!


Kvällens roliga stunder kommer inte sluta bara för att jag har fått lite sällskap, för jag upptäckte precis att det är hoppning på eurosport kl 20. Det ska blir riktigt nice för det var längesen som jag tittade på det. Dessutom kan jag kanske snappa upp lite tips inför mina egna tävlingar, vilket alltid är behövligt.

Det som är mindre bra med både igår och idag är att jag inte har tränat. Iofs har jag tränat varje dag sen söndag till torsdag, men ändå.. två dagars vila är för mycket. Det får jag ta igen imorgon då jag har tänkt att ta ut cykeln. Fast denna gången väljer jag nog att cykla in mot Trollhättan istället för Lilla Edet. Iofs kommer jag nog inte cykla hela vägen in till thn, för då blir det allt som allt fyra mil eftersom jag måste cykla tillbaka också, och det känns som att det är lite för långt för mig.

Postat av: Stephanie

Jag har också en såndär känsla att jag måste plugga men det är så jävla tråkigt bara! :(

2009-05-09 @ 22:51:50
Postat av: maria

tackar! :) men det är väl klart som sjutton att det är något att vara glad över, det är ju en bedrift! även om jag inte har speciellt svårt att hålla mej ifrån alkohol! ;)



bror var riktigt snacksalig igår alltså, han pladdrade till och med på som sjutton med emmsan! :)

2009-05-10 @ 15:51:21
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: sluta kommentera anonymt din lilla busunge!!! ;)



jorå, det tyckte jag allt att han var. han var trevlig och glad i alla fall, och det är ju inte alltid han är det! ;)

2009-05-10 @ 16:22:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Oj, grattis till alla som förtjänade ett grattis! Hehe! =D

2009-05-11 @ 18:16:48
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback