I Just Died in Your Arms

Haha, det var ett underbart avsnitt av One Tree Hill. Det var längesen jag skrattade så mycket till den serien som jag gjorde idag. Haley's kommentar "See if she can bring us a pizza" var så ju otroligt skön. Haha, jag skrattade tills tårarna rann. Hon såg otroligt rolig ut samtidigt också, som ni kan se på bilden. Hehe, helgalen! Så det var ett grymt avsnitt med andra ord. Jag längtar som en galning till nästa vecka för ytterligare ett.

Imorgon får vi dock njuta av 90210 och The Hills, och det är inte helt fel det heller. Me like!

 

Nu ska jag ladda kamerabatteriet så att det inte dör ikväll, och sedan ska jag tända lite lampor. Det har ju redan börjat mörkna ute. Det gillar vi inte.


Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: oj, jag trodde det var en ponny :P

2009-11-03 @ 16:21:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: haha, okej. ungefär lika hög som min Hero då :)

2009-11-03 @ 22:08:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback