No such thing


Ensam mamma söker-Helena

Då har man varit i skolan, flummat sönder med Tette och kommit hem och vilat. Eller vilat och vilat, jag har bara tittat på "vad-som-har-hänt-med-paren-efter-sommarens grönska"-filmklippet från Ensam mamma söker. Jag blev positivt överraskad, för både Ulrika och Helena är kvar med sina killar. Oskar har till och med flyttat in hos Helena - mysigt. Så nu är säsongen med Ensam mamma söker över. Lite tråkigt ändå, men vi har ju kvar Bonde söker fru i alla fall.

Lite gitarr har jag spelat också. Jag har lärt mig lite nya låtar, och det blir alltid så att jag spelar dem hela tiden i början. Snart kommer jag väl tröttna och lära mig ännu mer låtar, och det är ju trevligt. Problemet är att jag glömmer av alla låtar jag har lärt mig, och det är ju lite surt. Jag kanske borde skriva upp dem hädanefter - smart!

Nej, nu måste jag plugga. Tyskaboken är det som gäller för mig i några timmar framöver. Hoppas jag orkar!
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: ja så är det för mig mig. Man kanske ska ta och sätta upp det som ett mål inför 2010 ? :)

2009-11-17 @ 19:01:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, ja flummiga är bara förnamnet. ;P

2009-11-17 @ 19:46:52
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack för din röst :)

Allt bra? :D



2009-11-17 @ 21:57:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; så lite så :)

Tack så mycket! :D

2009-11-17 @ 21:57:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback