Sunday

Hello!
Det blev inget inlägg igår som ni kanske har märkt. Jag var i princip inte hemma något alls. Efter gårdagens frukost åkte jag till Henri, och jag kom hem för undefär en timme sen.

Jag ska dock snart iväg igen. Vi ska spela upp vårat Shakespearedrama i skolan imorgon, så alla i min pjäs ska samlas och så ska vi gå igenom allt igen. Jag hade mycket hellre stannat hemma. Dels för att det regnar ute, och dels för att jag är trött och dessutom behöver plugga. Men men, det är bara att gilla läget, ta på sig regnjackan och cykla iväg.

Min helg har i alla fall varit bra. Den har gått grymt fort bara, men så är det ju ibland.


Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid hos Tina ikväll bara (det är ju där vi ska träna på dramat), för jag ser fram emot en lugn kväll framför tv:n. Dessutom är jag grymt sugen på kaffe, så det ska jag nog fixa senare. Fast kaffe latte då så klart. Svart kaffe går ju bara inte att dricka, eller vad tycker ni?

Nej, nu får väl jag kila.
Ha en bra kväll!
E

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jadå, jobbigt ibland med.. Har ju pass också eftersom det är kollektivstall, idag har jag kvällsfodringen, rätt segt :P



haha nae men jag vill inte att massa randoms ska se mig gråta :P sen har jag läst böckerna så jag vet ju exakt vad som händer.. jag ska tanka hem den istället så fort den finns ute :)

2009-11-22 @ 17:03:52
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Stephanie

Nu är det gjort och det var jobbigt!

Nu blir det tv och te.

Det ska vara svart kaffe. <3 Mums!

2009-11-22 @ 18:55:28
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja, jävla pissväder och jobbiga backar!

nej, usch. vaniljlatte är godast!

2009-11-22 @ 19:26:15
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback