Swear it again

Okej, jag sa ju att jag skulle plugga. Vet ni vad jag har gjort istället?!
I'll tell you..

Jag har:

bakat sockerkaka


Haha, jag hällde så klart i rörsocker i formen, istället för sprödbröd. Men Anders tyckte att jag kunde prova det, så jag satsade, och resultatet blev helt okej. Det smakar rätt mycket socker på själva toppen av kakan, men det resterande blev riktigt gott - mums!


putsat mina ridboots



I och för sig skulle jag ändå göra det någon gång idag, men tanken var väl att det skulle bli efter allt plugg. Men men, nu har jag ett par fina boots som väntar på mig imorgon bitti i alla fall.


spelat forza med bror


Vi brukar spela lite då och då, och det var ett tag sen sist, så varför inte?! Det är ju alltid kul att spendera lite tid med sin bror. Dessutom vann jag de mesta gångerna. Som ni ser på bilden så har jag (Player) ett poäng, medan Anders (Yoghurt89) har noll. I och för sig har jag bil som är snäppet bättre, annars jag har ingen chans mot honom, men han har sagt att jag är en av de bästa han har mött, så helt kass är jag väl inte i alla fall.


Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag i alla fall försöka göra lite geografi och matte. Jag vill inte känna mig helt värdelös när jag går och lägger mig ikväll.

E

Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:00:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback