TAKIDA

 

Jag var som sagt på Takida igår, och det var riktigt bra. Konserter har väl aldrig varit riktigt min grej, men jag är positivt överraskad. Förbanden var rätt okej. Det var InMe och Sonic Syndicate. Den sista nämnda var väl kanske inte min stil direkt, men det gick att lyssna på.

 

Takida var i alla fall bäst, och det är ju inte så svårt att räkna ut. De var riktigt bra live! Henri var nöjd med sin present, och det gör att jag är nöjd. Det var ju för honom jag gjorde det. Synd bara att jag var sjuk. Hade galet mycket feber där ett tag, mend et var bara att stå ut. Tur att jag tog massa tabletter och skit innan, annars hade det aldrig gått vägen.

 

Nu ska jag se om det har hänt något nytt här hemma i Hjärtum. Yes, jag är redan i Hjärtum. Jag hade nämligen världens huvudvärk imorse, och dessutom kunde jag inte sova, så då tänke jag att jag lika gärna kunde ta en tidigt buss hit (jag skulle ändå inte till skolan, är fortfarande väldigt förkyld). Så nu befinner jag mig som sagt i den lilla byn igen.

 

E


Postat av: maria

coolt att sonic syndicate var förbund. det är riktigt stora ju! inom sin genre i alla fall! och du ringde aldrig mej, din buse! ;)

2009-11-27 @ 11:35:57
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ah vad kul! ^^

Min mamma kommer snart hit, vi ska åka och titta på julpynt och senare ska jag och min sambo storhandla ^^

2009-11-27 @ 11:52:38
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Stackare, hoppas det blir bättre snart!

2009-11-27 @ 12:47:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Låter bra att du hade det bra! :D

Krya på dig! Du är verkligen inte ensam om att vara sjuk i klassen. Var en jävla massa som var borta idag kändes det som.

2009-11-27 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback