Tuesday

Goddag!
Idag är jag på bra humör igen, och jag älskar't. Våran sista lektion var inställd, så jag har varit hemma i ungefär en timme. Under den timmen har jag faktiskt bakat chokladbollar. Det gjorde jag i och för sig igår också, men idag gjrode jag en större sats. Jag hade tänkt baka en sockerkaka också, men vi hade inget ströbröd, så jag skippade det.


Chokladbollar som vi bakade hos Mar i slutet av augusti

Jag har precis ställt in dem i kylskåpet, så att de ska bli kalla och goda. Jag ska såklart bjuda mamma och Danne senare, och jag hoppas att de inte dör, för jag är inte direkt känd av att vara bra i köket.

Nu ska jag i alla fall titta på det senaste avsnittet av One Tree Hill, nämligen Now you lift your eyes to the sun. Det känns som att det kommer vara grymt, så det ska jag njuta av på direkten.

Vi hörs senare!
E

Postat av: Stephanie

Åhh, vad gott med chokladbollar. :D Jag åt också det när jag kom hem. ;P

2009-11-10 @ 16:21:42
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! :)

haft en bra dag? ♥

2009-11-10 @ 16:28:06
URL: http://haidis.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

vad gott! :) fast jag hart då fått baka det själv ;)

2009-11-10 @ 16:58:25
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback